Public Relations

 

PR, imago, publiciteit. Belangrijk voor een bedrijf, dat is bekend. PR brengt jouw boodschap bij een doelgroep. Deze boodschap moet kloppen, maar hoe weet de pers nou precies wat je doet of wie je bent? 

PR is een manier om een product bekend te maken via promotionele activiteiten. Doelgroepen kunnen goed worden bereikt. Dat kan ook via reclame, maar de geloofwaardigheid is laag. PR wordt over het algemeen als betrouwbaar gezien. Reputatie bewaken en uitbouwen. Regionaal of landelijk, alles kan. Wie in aanraking komt met de media, is met PR te bereiken. En oh ja, de kosten zijn relatief een stuk minder hoog dan traditionele reclame. 

Belangrijk in PR is de digitale snelweg. PR 2.0 noemt Bash dat. Reputaties worden voor een steeds groter deel online gemaakt of afgebroken en de traditionele PR heeft daar steeds minder grip op. Social media. Bloggers. Ze zijn professioneel en invloedrijk. Bash kent de digitale highway als geen ander.

Geïnteresseerd?

Een afspraak maken? Meer informatie? Neem gerust contact met ons op.


Neem direct contact op